samedi 2 juin 2012

Bento 77 celui de la copieuse (1)

Hello,

Je me suis inspirée de ce bento pour mon bento du jour ^_^

Au menu:
pâte
côte de porc
ratatouille express aux poivrons (3 couleurs) et courgette




4 commentaires:

  1. I have tried to get this exact pasta to stay heart-shaped after being cooked to no avail. And it loses its color, too! Tell me, do you eat the raw pasta shapes on top, or is that just a garnish?

    My apologies for posting in English. I can read French but when I have to compose my own thoughts they usually don't make sense if I write them in French. Since you posted on What's for Lunch Wednesday, I figured you could understand me, and I hope I'm right!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. alors moi j'arrive à te lire mais je vais répondre en français :)
      Je n'arrive pas non plus à les faire tenir après cuisson. J'ai donc rajouté sur le dessus des pâtes crues pour la déco.

      Supprimer
  2. Elles sont trop cool tes pâtes en coeurs ! :D

    RépondreSupprimer